رقابت و رقیبان فرش ایران

دانلود مستقیم «رقابت و رقیبان فرش ایران» | دسته «کتاب ، جزوه» | دریافت فایل از دانلود 365 |

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 1

 

رقابت و رقیبان فرش ایران

 

رقابت بر مبانی عوامل مختلف ایجاد می شود .اما در تجارت خارجی رقابت همانند بازار داخلی بیشتر بر مبنای عامل قیمت کالاها و خدمات پایه ریزی می شود. رقابت هنگامی فزونی می بابد که دو یا چند شرکت بخواهند کالای مشخصی را به مصرف کننده بفروشند . بنابراین اساسی ترین مسئله آگاهی کامل از رفبا ، محصولات آنان ، وضعیت جغرافیایی و حیطه بازاریابی آنان است.

 

 عوامل موثر در رقابت

 چین

 هندوستان

  پاکستان

  مراکش

  ترکیه

 افغانستان

 نپال

  مصر

 تونس

  اسپانیا